Search

Categories

Order process

 

1. Regisztráció

A Wolford Boutique Budapest online üzletében regisztrált felhasználók vásárolhatnak.

A regisztrációt új fiók nyitásával, a honlap jobb felső részén található "Bejelentkezés" feliratra kattintva lehet végrehajtani.

A regisztráció néhány lépése során ügyeljen a pontos adatmegadásra, mert a megrendelés során a megrendelt áruk kiszállítása, a megrendelő értesítése és a számlázás a megadott adatok szerint történik. A csillaggal megjelölt mezők kitöltése a regisztrációhoz feltétlenül szükségesek.

A regisztrációt követően a regisztrált vásárló adatait módosíthatja, új számlázási és szállítási címeket adhat meg.

 

A regisztráció során megadott adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek át nem adjuk és a megrendelő kérésre töröljük a rendszerből.

 

2. Áruk kiválasztása

A webshop termékeit a honlap baloldalán kategóriákba, alkategóriákba rendezve lehet áttekinteni. Az adott termék nevére vagy fotójára kattintva érhető el a termék leírása, elérhetősége, ára. A böngészés során kiválasztott termékeket a "Kosárba" gomb segítségével lehet a virtuális bevásárlókosárba helyezni, ahonnét azt szabadon ki lehet venni, újakat betenni stb.. A kosár aktuális tartalma a honlap jobb felső oldalán mindig nyomon követhető, ide kattintva a részletek mindig megtekinthetők.

A webshopban minden esetben az áfával növelt, bruttó vételárat tüntetjük fel.

 

3. A megrendelés feladása

Miután a virtuális kosárba raktuk a kívánt termékeket a "Megrendelem" gombra kattintva elindíthatjuk a rendelést. A következő néhány lépésben megadhatjuk a számlázási és szállítási címet, a szállítás és fizetés módját, valamint el kell fogadnunk a szolgáltatási feltételeket.

A rendelés menete közben az esetleges járulékos költségek tételesen megjelennek (szállítási költségek, csomagolás stb.). Akciós termék esetén is már a tényleges, a fizetés során fizetendő eladási ár jeleneik meg a kosárba rakott termék neve mellett.

A megrendelés feladása során megjegyzést fűzhetünk megrendelésünkhöz és egyéb opciókat állíthatunk be (pl. ajándékcsomagolást kérhetünk).

Meg kell adnunk az áru átvételének, ill. kiszállításának módját. A különböző átvételi lehetőségek szerint következő lépésként adható meg a fizetés módja (előre utalás, bankkártyás fizetés, és kiszállítás esetén utánvétes fizetés lehetősége).

Bankkártyával történő fizetés esetén webáruházunk automatikusan átirányítja a vásárlót az OTP Bank Simplepay fizetési felületére, a tranzakció már a bank oldalán történik. A Simplepay felületén a fizetés során akár már meglévő Simplepay fiókjába bejelentkezve, vagy kártyadatainak megadásával fizethet. Sikeres bankkártyás fizetés esetén a Simplepay rendszer visszairányítja webáruházunkba, ahol "Sikeres fizetési tranzakció" üzenet fogadja.

 

Biztonságos fizetés bankkártyával

 

Tájékoztató a bankkártyás fizetésről az OTP SimplePay weboldalán >>

Sikeres megrendeléseit a vásárló a vásárlói fiókjában a "Rendelések története" pontnál áttekintheti.

 

 

4. A megrendelés visszaigazolása

Az elküldött megrendelést egy rendelésösszesítő e-mailben automatikusan visszaigazoljuk. A megrendelő „fiókja” rendeléstörténetében .pdf formában is megtekintheti ezt a rendelésösszesítőt.

A megrendelt áru összekészítését követően e-mail értesítést küldünk, hogy az árut kiszállításra átadtuk a szállítmányozó partnernek. Bolti átvétel választása esetén értesítést küldünk, hogy az árut összekészítettük és az átvehető üzletünkben.

Amennyiben a rendelt tételek közül valamelyik készlethiányos, a megrendelő erről is értesítést kap.

 

5. A megrendelés teljesítése

A megrendelést teljesítettnek tekintjük, amint az árut a megrendelő a szállítmányozó cég alkalmazottjától átvette és annak vételárát kifizette (utánvét), illetve bolti átvétel esetén az árut a boltban átvette és a vételárát készpénzben vagy bankkártyával kiegyenlítette.

 

 

6. Elállás joga

Online vásárlás esetén – a hatályos jogszabályoknak megfelelően – a vevőnek joga van a megrendelést követő 14 napon belül a vásárlástól elállnia. Ez esetben a megrendelőnek hiánytalanul, új állapotban, az eredeti csomagolásában, bizonylattal vissza kell juttatnia az árut a Wolford Boutique Budapest részére. Amennyiben az áru hiánytalanul, új állapotában az üzletbe visszaérkezik, a vásárlási összeg a megrendelő részére visszatérítésre kerül.

A Wolford Boutique Budapest a szállítási költséget vissza nem térít, visszárut utánvéttel befogadni nem tud.